Obligatoriska Oscar

Igår blev det utgång för Nina, Anna och mig. Jag har ju inte varit ut i Sundsvall sedan i julas så det var riktigt roligt! Först blev det en jättetrevlig liten förfest hemma hos Nina och Emma sedan blev det en massa dansa på Oscar. Och så drack vi cosmopolitan, mmm! Den drinken är inte bara god man ser ju fancy ut när man dricker den också, helt fantastiskt ;) Sjukt mycket folk var det ute igår dessutom så det var skoj! Kul att träffa lite folk som man inte sett på ett tag. En seen kväll blev det dock så idag har jag varit trötter. Men att vara sängliggande är ju alltid roligare när man är två så mig har det inte gått någon nöd på. Det har bara varit väldigt mysigt. Och gott för sedan pallrade vi oss till Sibylla också :) Resten av dagen har fortsatt i samma lugna tempo, skönt.

    

Kommentarer:
Postat av: Susanne

Fan vad nice med leoparddress!

Postat av: Halv tre-Anders

Leoparddräkt OCH cosmopolitan. Sex and the city-vibbarna är enorma!

2009-04-12 @ 21:44:34
URL: http://www.sinusrytm.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback