Tiger Lou på Kägelbanan

Helgen har tillbringats i Sundsvall. Det blev en mycket bra helg även om anledningen till varför vi åkte upp inte var den festligaste. Hem kom Hanna och jag så tidigt som vid 17-tiden igår eftersom det var dags för Tiger Lou på Kägelbanan senare på kvällen. I brist på annat satt jag på bussen och försökte räkna ut vilken gång i ordningen det var jag skulle se honom nu. Jag kom fram till att det troligtvis var 11e gången, så säg att jag sett honom i snitt nästan 2ggr/år sedan jag började lyssna på honom hösten 2003. Känns som det har varit fler gånger, menmen.. Anders kanske har rätt, Tiger Lou är lite som heroin för mig. Men jag kan bara inte få nog! Varje gång jag går på hans spelningar så är det lika jävla underbart! (okej, välgörenhetsspelningen på Debaser Slussen för 1,5 vecka sedan var väl iofs under all kritik men det var nog inte hans fel) Och jag kan inte släppa att han varje gång är lika jävla snygg också! Med tanke på att min crush på honom inte har svalnat ett skvatt på 6 år så känns det som den nog aldrig kommer lägga sig. Men jag börjar vänja mig vid att vara småkär i en gift karl även om det är lite frustrerande ibland. 

Spelningen igår var iaf helt fantastisk! Den var så bra att jag knappt tänkte på att jag var omringad av småglin (det var ingen åldersgräns). Tiger körde låtar från alla skivorna och började tom med "Sam as in Samantha" vilket ju ungefär aldrig har hänt. Visst, jag saknade "All I Have" lite men i helhet var det en så jäääkla grym spelning så jag kan nog leva med det. Helt sjukt bra var den! Och man hade ingen aning vilka låtar som skulle komma, det var roligt. Och att jag sen fick så mycket ögonkontakt med människan under spelningens gång att jag till slut inte riktigt visste var jag skulle ta vägen gjorde ju inte saken sämre direkt.. ;) Haha, undrar hur besatt jag såg ut :P Anyhow, igår var nog faktiskt en av hans bästa spelningar! Av de jag har sett iaf. Och taggade till tusen var de hela gänget, helt galet var det haha! Även att jag gick därifrån en tygväska och två affischer rikare, så snart kan jag tapetsera väggarna med bara Tiger. Lovely!


 

  
Debaser Slussen och Kägelbanan

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Kul kul! Och jag ler och förstår hur du känner dig...

2009-04-06 @ 21:13:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback