Bounce, Strand och söta bäbisar

Vilken helg! I fredags gjorde Hanna och jag IKEA Barkarby. Det var roligt men det blev tungt att bära. Jag köpte bl.a två mattor vilka gjorde underverk för min lilla lya. Nu måste jag faktiskt få säga att jag älskar min lägenhet. Jag tycker det är så himla himla fint här och jag trivs som fisken i vattnet! Förutom kanske igår morse och nu imorse, då kände jag mig en smula ensammen när jag vaknade. Men det är inget att hänga läpp över (shit vilket fult uttryck!). På kvällen vart det i vilket fall basketfinal nummer två på O'Learys i Sumpan tillsammans med Hanna och Cecilia. Vi firade litegrann att jag och Cissi klarade våra juridiktentor vilket var en otrooolig lättnad! Det var riktigt kul att se basketen sådär på storskärm också och ännu roligare att Dragons vann överlägset! Ett lag där allt hänger på en ynka spelare förtjänar inte att vinna SM-guld och så är det med det.

Helgens absoluta höjdpunkt var dock igår eftermiddag. Då var nämligen Hanna och jag och kollade på Bounce på Orionteatern. Det var Hannas julklapp till mig och det var det absolut häftigaste jag sett! Jag var helt till mig för ALLT de gjorde var så sjuukt coolt! Förhoppningsvis ska jag se det hela en gång till. Kan inte låta bli :) Efteråt var vi väldigt danssugna och spenderade kvällens förfest till att leta reda på nåt bra dansställe att gå till. Det gick dock sådär och vi hamnade till slut på Hornstull Strand istället. Men det var himla trevligt det med faktiskt! Dit vill jag gå fler gånger. Fast jag måste väl kanske öva upp pingis-skillsen lite först I guess...

Idag var det dags för höjdpunkt nummer två denna helg. Hanna och jag åkte nämligen och hälsade på Carolina och Hannes som fick tvillingflickor för tre veckor sedan. Ålly och Viola heter de och de var såå söta! Små och helt bedårande. Jag blev alldeles rörd, av någon anledning. Och så fick jag hålla Ålly länge också, det var härligt. Viola sov mest :) What can I say, I'm a sucker for babies. Här är de hela familjen och så jag :)

    

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Jättesöta pyttebäbisar! Du har en snygg klänning/tröja förresten och så verkar du ha haft en riktig kanonhelg. Grattis till tentan!

2009-04-19 @ 22:38:03
Postat av: Nina

Men åh så söta!!

2009-04-20 @ 10:17:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback