Maja goes arbetsintervju

Kanske, kanske att jag faktiskt blir upptagen på riktigt snart. Om några timmar ska jag nämligen infinna mig på en jobbintervju mitt ute i ingenstans på Lidingö. Jag erkänner att jag är rätt så nervös, men jag tror nog att det ska gå okej. Jag har ju rakat benen idag iaf så det kan ju knappast gå annat än bra. Sedan försöker jag få till ytterligare en intervju på ett ställe som jag hoppas lite mer på. Ska ringa dem igen om trekvart ungefär. Joru, nu händer det grejer här! Fast man ska väl inte ropa hej för tidigt kanske..

Igår fyllde Hanna år så då var det galej här hemma. Eller ja, vi åt massa gott och drack vin och hade det mysigt. Sedan började vi kolla på "Mamma Mia" men den var lite underlig tyckte vi? Och det är faktiskt inte bara de tyska undertexterna som var under varje sång som vi syftar på då. Vi såg inte klart den iaf. Men vi redde ut två av Hannas dreads, the wax was everywhere..!! Och sen såg det ut som ett monster i toaletten. Men bra blev det. Och en bra födelsedag också tror jag.

Fest var det även i helgen då vi var hem till Sundsvall. Det vankades nämligen kräftskiva i Sunnansjö, vilket blev en mycket lyckad tillställning! Jag åkte iofs på en smärre matförgiftning dagen därpå men det är ju sånt man får ta. Nu ska jag ta och hämta upp tvätten och sen bär det av. Wish me luck!

 
Födelsedag

  
Kräftskiva (observera de vackra hattarna)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback