Maja goes arbetsintervju 2

Nu har jag äntligen varit och hämtat min plattång som jag fick beställa åt mig själv som födelsedagspresent! Hoppas den fungerar lika bra som den ser ut, för den är mycket fin (som ni kan se via länken).

Annars så har jag fantastiskt mycket träningsvärk från step/muskelpasset som Hanna och jag var på i tisdags, bådar gott inför kvällens traditionsenliga boxpass.. Jag är även lite för nervös inför dagens jobbintervju som inte är förrän om alldeles för lång tid. Sentlagda intervjuer gör att såna som jag hinner gå och oroa sig hela dagen. Vill faktiskt bara ha det överstökat. Och få jobbet såklart :) Hoppas hon jag ska träffa idag finner mig lika intressant som hon i tisdags. Det återstår att se. För att lugna mina nerver ska jag ta till det bästa knepet ever; Sex and the City! Och lunch, såklart.

Kommentarer:
Postat av: Susanne

Haha näe det får nog vänta!!

2008-09-18 @ 22:50:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback