Maja goes tanken var god

Vad härligt det var att träffa en vän.

Jag hade tänkt lägga upp lite fina vybilder från Hannas och min långa resa men det blev liiite för många när jag gick igenom dem. Så jag tror inte jag orkar just nu faktiskt. Eller någonsin.

Istället tänker jag titta på One Tree Hill strax och äta lite godis. As usual. Det hjälper väl kanske lite iaf.


Men snäll som jag är tänkte jag åtminstone bjuda på lite ögongodis från de Öbergska systrarnas långa vandring, som plåster på såren för bristen på de vackra vyerna. Enjoy.

  
Björns paparazzifotande av oss på utsiktsplatsen på Phi Phi gav en hel del såna här resultat..


Hanna och jag på kängurusafari, att vi skulle sitta i bakdelen på en "arbetsvan" var dock en överraskning..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback