Maja goes rekord

Haha, jag började gråta redan typ 10 sekunder in i nya avsnittet av Grey's. Det bara måste ju vara nytt rekord.

Ikväll tänker jag förresten boka biljetter till Tiger Lou's spelning i Sthlm som nu äntligen är inbokad! Mitt tålamod är så slut. Och troligtvis bokar jag till den i Sundsvall också. Det gäller ju att hamstra nu, tänk om han försvinner bort i två år igen... Det vore verkligen inte okej.


Lyssnar på:
Ibland gör man rätt ibland gör man fel - Markus Krunegård
Är du fortfarande arg? - Säkert!

Kommentarer:
Postat av: Helena

Ey Maja,



Tiger Lou spelar på MITTWOCH i Nyköping nästa månad! Det e ju bara en timme ifrån Sthlm. Dessutom är jag med och arrangerar så kom kom kom gärna! :)



Ha det!

-Helena

2008-10-02 @ 15:34:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback