Helgdags.

Jag klarade veckan. Fast en lite jobbig dag har det varit idag, just den 21a, men en skön start på helgen blev det till slut iaf. Hanna och jag njöt av sushi till middag och tittade sedan "Sex and the City"-filmen med lite godis som tilltugg. Bra film det där, men lite lång kanske.. Och lite sorgsen ibland kanske. Och lite väl romantisk för min nuvarande sinnesstämning kanske. Jag vet inte. Just nu är det inte mycket jag vet. Hoppas på en god natts sömn sen iaf. Det vore bra. Jag har bytt ut skavfötters med Hanna och flyttat ner till bäddsoffan för inatt iaf, så vi får väl se hur det funkar..

All the same
Whomever's to blame for this
I call love by
Your name

I take it's no use
But I miss you
Still calling love
By your name


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback