Den efterlängtade Mammahelgen

Mamman kom hit och det var väldigt, väldigt mysigt. Synd bara att jag drog på mig någon slags magkramp på fredagskvällen och därmed blev sängliggandes hela lördagen. Inte roligt, men turligt nog hade jag de bästa som tog hand om mig. Finns ju ingen tvekan längre om att min mage, min hjärna och mitt hjärta kommunicerar för fullt med varann iaf.. Menmen, vi tog oss som tur var iaf iväg på teatern igår kväll som ju var litegrann helgens höjdpunkt. "Den ömhet jag är värd" var vi och såg på Elverket (nu vet vi var det ligger..). Det var en helt fantastiskt bra pjäs! Rekommenderas mycket varmt. Efteråt kände jag för att gå på teatern varenda lördag framöver, så bra var den..! Utöver det har det i helgen även blivit vin, Melodikrysset, lussebullar, julmarknad i Gamla Stan, shopping och mycket mys. Imorse tog vi oss även till högmässan i Sundbybergs kyrka eftersom det är första advent. Det var mycket fint, särskilt körsången som det bjöds på. Men nu är alltså mamman på väg till Sundsvall igen. Tråkigt känns det, men för min del dröjer det som tur är inte länge tills vi ses då jag åker norrut redan på fredag. Och snart är det jul, då blir det mycket Sundsvall och mamma!

   

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vad fina ni är!

2008-11-30 @ 22:46:54
Postat av: Sandra

Mäh, mitt namn försvann...

2008-11-30 @ 22:47:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback