Maja vs Vågen

Det där var ju faktiskt jävligt osmart gjort. Att jag aldrig lär mig. Vågen ska man aldrig, aldrig röra..! Så är det bara. Det kommer så fantastiskt sällan något gott ur det att det helt enkelt inte är värt att ta det där lilla klivet upp på vågen och mot depressionen. Men nu är det gjort och siffrorna har visat vad som gäller. Tyvärr. Det här är verkligen inte okej..


Lyssnar på:
With Every Heartbeat - Kleerup feat. Robyn
I Want You - Bob Dylan
Winter Rose - Firefox AK feat. Tiger Lou
My Patience - Bonjah

Kommentarer:
Postat av: Jonas

Nu ger jag dig lite låtar som du ska lyssna på.

Tegan and Sara - Back in your head
Tegan and Sara - The Con
Nikola Sarcevic - Love trap
The kooks - One last time
Imogen Heap - I am in love with you

Du kanske har hört dom förut. Men jag tycker du ska ge dina öron lite godis och lyssna på dom. Skönt att ha dig tillbaka i bloggvärlden Maja!

Postat av: Rayanalida

Merci for all the wonderful writings

2009-10-12 @ 10:49:55
URL: http://rayanalida.3steps.com
Postat av: Rayanalida

Merci for all the wonderful writings

2009-10-12 @ 10:50:08
URL: http://rayanalida.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback