Maja goes working woman!

Då var första arbetsdagen avklarad! Det var inga som helst problem att gå upp kl.6 imorse, trots att det låg dimma över hela stan så man inte alls såg ut. Och sen har jag och G (som lär mig) bara kört på. Sjukt mycket att hålla reda på dock, mycket mer än jag trodde. Och jag kommer ungefär inte ihåg något alls just nu så imorrn är det utfrågning och minnesanteckningar som gäller om jag ska klara det här själv nästa vecka. Det fanns typ hundra utrymmen att städa och det var olika dagar som gällde för varje ställe. Ungefär. Men man får tydligen frukost där, me like!

Skönt var det att komma hem hit också (förutom att det är uppåt hela vägen hem..). Känns nästan som det är min egen lilla lägenhet. När man längtar så mycket efter ett eget ställe som jag gör får man faktiskt låtsas.. Fast nu ska jag vila lite för om en timme är det tänkt att jag ska åka 1ans buss mot Alnö som back in the days. Där ska Hanna och jag träffa Linda (tänk vad skoj om hon hetat Lili istället) och Sussi, värsta systerdubbeldejten blir det! Och ikväll vankas det fotboll minsann, mhmm...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback