Maja goes ombytlig

Ingenting går ju riktigt som jag vill i det här Fotbolls-em'et känner jag. Därför har jag slutat vilja. De senaste matcherna har alltid slutat med att jag blir lika glad vilka som än vinner. Jag tänker bannemej heja på Ryssland om de går till final, de var ju grymma mot Holland. Det trodde jag aldrig men så får det bli.

Men ikväll är det ingen fotboll alltså.. Känns underligt med tanke på att man suttit bänkad framför tv'n praktiskt taget varje kväll de senaste två veckorna. Men det är väl bra att det börjar trappas ner antar jag, lite avvänjning liksom. Skönt också att hinna med annat. Ikväll har jag t.ex. käkat middag med födelsedagsbarnet Lisa på B&K (fd Coppers), mycket gott och trevligt var det! Lite smått och gott här hemma har det också hunnits med. Bor fortfarande i stan men nu har jag bytt till pappas lgh eftersom han inte är hemma, även det mycket behagligt. Fast det var lite roligare när N var här förstås. Men det är ju särskilt gångavståndet till jobbet som är bra. Jobbade ju första dagen på egen hand idag och det gick faktiskt över förväntan. Så förhoppningsvis fortsätter det så.

Nu ska jag äta ett äpple, fixa lunch tills imorgon, och vänta på att telefonen ringer.
Tjillevippen.


Midsommarhelgen blev för övrigt riktigt, riktigt mysig och skön.

Kommentarer:
Postat av: Axelragne

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback