Maja goes icke arbetslös

Då var man stadsbo då. Bor i Ante och Malins lägenhet inne i stan några dagar medan de är i Turkiet. Riktigt behagligt måste jag säga. Särskilt då jag börjar jobba (ja ni läste rätt!) i stan imorrn kl.7 och därmed får gångavstånd till jobbet. Kommer kännas sjukt konstigt att måsta gå upp vid 6-snåret och arbeta då jag varit ledig i nästan ett halvår.. Men det ska bli roligt också, att ha något att göra på dagarna. Fast nånting säger mig dock att den känslan kanske inte kommer sitta i alltför länge.. En annan rolig sak med att bo här är att jag får nära till fina vänner. Ikväll var t.ex. Nina och jag och tittade lite Div 4 (var det väl?) fotboll på IP. Det var soligt och roligt och vi kände oss som unga på nytt..! Mycket trevligt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback