Maja goes besatt

Här sitter jag och mumsar jordgubbar. Från att ha kostat 40:-/litern på självaste Midsommarafton reas de nu ut nere vid ICA Navet för 15:-..! Sjukt goda är de också, me like. Och jag hann dit innan det blev megalång kö, haha.  Fast jag borde egentligen diska nu så det får bli ett snabbt inlägg. Igår kväll hade jag nämligen finbesök av Karin, Nina och Stina. Vi åt tacos, pratade och skrattade. Helt fantastiskt trevligt var det! Det gillar jag verkligen med sommaren, att man får träffa alla som man inte sett på ett tag. Hoppas vi hinner med massa fler såna kvällar.

Förutom att storhandla jordgubbar efter jobbet idag så tog jag en kortkort shoppingrunda och såhär mycket kan jag ju konstatera: örhängen kommer att bli min nya last. Med andra ord kommer de bli vad trosor tidigare har varit för mig. Jag älskar att köpa trosor men ända sedan jag fick för mig att ta hål i öronen i Port Macquarie, Australien, så har jag varit som besatt av att kolla på örhängen. Det finns ju hundratusentals olika och nästan lika många fina! Och billiga är de! Oftast iaf.. Fast ännu har det iofs inte spårat ur, har bara tre par än så länge.. Men idag köpte jag alltså mitt tredje par + en ring som nästan är för liten men väldigt fin. Nu vill jag bara ha den där klänningen på H&M i min storlek (men som för närvarande bara finns i storlek 42) så är jag nöjd.


Lyssnar på:
If I Were A Melody (album) - Firefox AK

Kommentarer:
Postat av: Albert

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback