Såhär ligger det till..

Varje måndag tränar Hanna och jag box på Söder kl.17:30.
Varje måndag slutar jag jobba kl.15:30.
Varje måndag ger detta mig alltså ca 2 timmar att fördriva på något sätt.
Varje måndag gör jag detta genom att åka till Slussen och gå på:
Monki
Gina Tricot
BikBok
H&M
Varje måndag (nästintill) resulterar det i åtminstone något klädesplagg.
Det är inte okej!
Idag resulterade t.ex. rundan i detta:



Och en hel del slantar fattigare blev jag.. Himla tur att jag skänkte nån krona till Röda Korset även denna gång iaf. Men hur ska det gå den dagen man måste klara sig på studielån..? Ångest.

För övrigt var jag ju i Sundsvall i helgen och det var sjukt mysigt. Mycket julmys blev det i alla dess former, vilket jag älskar. Och så fick jag träffa de jag längtat så efter. Underbart. Bara två veckor till jul nu, ska faktiskt bli skönt att lämna storstan för ett lite längre tag. Två veckor kommer jag att vara hemma då, längtar..

  

Lyssnar på (och älskar!):
Release Me - Agnes

Kommentarer:
Postat av: Jonas

Majamodeblogg! Is the shit :)

Postat av: Nina

Riktigt fina klänningar båda två, speciellt den från Monki då.. såklart!

2008-12-08 @ 22:19:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback