Maja goes järnlady

Gotlandsvädret blev inte så farligt ändå, för er som undrar. Visserligen 3,5m höga vågar på vägen över dit men annars: en dag med regn, en dag med sol och resten av dagarna lätt gråblåsiga men så fasligt kallt var det faktiskt inte. I det stora hela är jag nöjd ändå. Trots att jag är van vid att få mer än fyra sol och baddagar sammanlagt på en sommar. Fick ju dock my share av sånt när jag var ute och flängde runt jorden i våras, så det är väl antagligen därför jag inte bryr mig så fantastiskt mycket. Men, Gotland var härligt iaf. Medeltidsmänniskorna störde inte, jag fick lära mig nya spel (Mahjong och Pola för er som vet vad det är) samt se en hel del av ön. Med mera. Det enda jag mindes från när jag var där som liten var Villa Villekulla och Lilla Gubben så det var ju onekligen kul att få utöka sina Gotlandskunskaper lite. Ett mycket, mycket bra semestermål måste jag säga att det är. Me like.

Men nu är jag alltså back in Sundsvall, dit jag kom igår och blir på obestämd tid. Skönt att ha några dagar för sånt man kanske inte riktigt hann med förra omgången man var här. Idag har jag t.ex. träffat Sussi och vandrat lite i Birsta. Vi provade konstiga byxor och jag fick en födelsedagspresent (!) hihi. Superfina ögonskuggor fick jag, som var precis mina färger. Ska absolut invigas vid helgens utgångar! Tusen tack fina tös. 2,5 vecka to go annars, för er som inte har lika dunderkoll som Sussi ;)

Men nu ska det faktiskt sovas här. Jag började äta någe slags tjejvitaminer samt järntillskott idag för att se om jag blir piggare. Men än så länge funkar de tydligen inte, eller har det kanske med klockslaget att göra..? ;P
Anyways, godnatt.


Lyssnar sönder på (och sjunger alldeles för högt till i bilen):
Take a Bow - Rihanna

Kommentarer:
Postat av: Sandra N

Mäh, är det inte järn i tjejvitaminerna? Inte för att järn är en vitamin, men ändå. :P

2008-08-14 @ 02:47:11
Postat av: Jonas

Hej min käraste vän! Ja, på fredag ska jag nog se mig om. Men det är inget bestämt. Hur ser det ut för dig?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback