Maja goes stämplad

Det blev ingen vila igår. Fast det blev inte såå himlarns vilt heller. Lisa försvann ju iofs relativt tidigt på kvällen och ännu har jag inte hört något från henne.. Men hon brukar klara sig. Och jag gissar att hon vill ha sin mobil, kamera, plånbok samt sina nycklar tillbaka så nångång borde hon väl hojta till :) Men kvällen var rätt schysst iaf. Blev lite Daltons (ja för den billiga ölens skull enbart), lite O'Learys samt lite Oscar. Oscar förvånar mig faktiskt, var helt klart roligaste stället. Hade aldrig varit in där före denna sommar men nu vill jag dit hela tiden :P 7 timmars sömn blev det denna natt, betydligt bättre än de 5 som blev igår.. Men dagen blir säkert en smula seg ändå, brukar vara så.

 
Alla bra bilder är tyvärr på Lisas kamera.

Kommentarer:
Postat av: Jonas

Vad skönt att du överlevde helgen!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback