Shout Out Louds 15/9-2007.

Jag visste från första gången jag såg tvättmaskinen och torktumlaren i min lägenhet i Trångsund att de skulle göra mig sjuukt bortskämd. Och ack så rätt jag hade. Ikväll har jag för första gången på typ 1,5 år haft tvättid och hissat upp och ner till tvättstugan i 2h. Längre tålamod än så hade jag inte så det hänger lite halvblöt tvätt här och där. Det här med att ha tvättstuga var verkligen inget jag fann särskilt underhållande... Men jag ska väl vara tacksam för att det finns riktigt bra utrustning så att det går relativt smärtfritt ändå.

Nog om detta fruktansvärt uttråkande ämne. Igår var jag på den bästa spelningen jag faktiskt någonsin varit på; Shout Out Louds på Debaser Medis. Fy fan vad bra det var! Det är nästan så jag inte finner ord. När Hanna och jag vandrade hem (ja, jag bor 2 minuters promenad därifrån och ja, jag är nöjd över det) inatt så var jag helt till mig! Jag kunde bara inte sluta le från det att spelningen började tills det att jag somnade i min säng. Helt fantastiska var de, och varenda låt var så jävla grym! Och det fanns verkligen inte en chans i världen att man skulle stå stilla, i typ 1h och 15 min stod man och småstudsade konstant. Ett tag var jag helt ärligt rädd att golvet inne på Debaser skulle ge vika. Det börjar ju gunga rätt lätt men igår var det nåt sjukt vad det gungade..! Men så var ju också spelningen slutsåld, vilket rätt mkt folk i kön fick erfara och vackert gå därifrån (ja, då var Hanna och jag extra nöjda över att vi köpte våra biljetter för över en månad sedan). Åååh det var så bra.. jag ville verkligen aldrig att spelningen skulle ta slut, så bra var det. Allra grymmast var nog "Tonight I Have To Leave it" eller "You're Dreaming".. Fast alla andra låtar var också så gaalet bra så det finns inte! Nu vill jag bara gå omkring i min fiiina t-shirt som jag köpte (som trummisen by the way sa passade mig värsta bra) och tänka på denna kväll. Lovely var det, och resten av Hannas födelsedag var också värsta sweet för den delen..!


Kommentarer:
Postat av: Sanna

Åh, synd att jag missade spelningen, hade verkligen tänkt att gå men pengarna räckte inte till... Tur att de med största säkerhet kommer spela i Stockholm igen, snart hoppas jag=)

2007-09-17 @ 14:11:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback