Kolgrillen is the shit!

Ikväll har Hanna, pappa och jag varit och käkat på Kolgrillen i Sumpan. Det var gudomligt gott som alltid men man blir ju så sjuuukt mätt. Och ändå lyckades jag klämma ner en godis (eller två..) strax därpå, jag börjar tro att jag nog har en speciell talang (mage?) för det där. Jättemysig kväll var det iaf och kul att papsi var i stan bara sådär! Sen jag kom hem vid halv nio har jag suttit och knåpat med Hannas presenter eftersom hon fyller år på lördag. Nu är jag dock så trött (har ni hört den förut?!) att jag nästan känner mig febrig så jag tror det börjar bli dags att krypa ner. Det vankas ju trots allt kräftskiva på jobbet imorgon kväll.

Apropå jobb så stod det förresten om min kära arbetsplats i Svenska Dagbladet häromdagen, likabehandlingsvänliga som vi är.
Check it out!




Här är jag och min älskade papsi!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback