Maja goes onostalgisk?

Det tog inte lång tid inte, men jag kan bara inte låta bli. Den här musikvideon får man bara inte missa. Nu blev det väldigt många inten.. så jag hoppas verkligen att ni förstår allvaret i det hela. Kolla på den.

Annars så märker jag att jag inte känner mig så jättesugen på youtube idag, vilket är ganska konstigt eftersom jag är en sjukt nostalgisk människa som älskar att kolla på gamla barnprogram, musikvideor osv och drömma mig tillbaka till för typ 10 år sedan.. Men just idag känner jag mer för att leva i nuet (hur töntigt det nu än låter..). Men då är man sjuk och sängliggande, vilken tajming va. Egentligen har jag väl bara ingen lust att vara ensam idag, helt enkelt. Det kommer antagligen av att helgen har varit så otroligt mysig. Och lång har den känts, det är bra.. Igår promenerade jag och Nisse runt lite här på Söder i höstsolen. Det finns ju sjukt många mysiga ställen här som jag inte vet om. Vi var upp på nåt litet berg där man kunde se ut över stan och det var bara såå fint! Såna stunder och ställen vill jag ha mer av..

Men nu vore det drömmen om någon ville komma med lite varm choklad till mig? :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback