Sightseeing i Stockholms skärgård.

Idag har varit en helt underbar dag! Hela helgen har varit sjukt mysig men idag tar nog faktiskt priset. Nisse och jag har nämligen bilat runt i Stockholms skärgård lite. Vi har åkt bilfärjor och varit på Rindö, Skarpö och i Vaxholm. Det var verkligen sjukt fint överallt! Och det var så skönt att komma bort från storstan lite. Jag sa det till Nisse att om jag hade bil så skulle jag nog åka ut sådär varenda helg, så gott mådde jag av det..! Lyxigt var det också att bara få åka runt sådär och se allt, Nisse körde ju nämligen hela tiden :) Jag fick se var han spenderade somrarna när han var liten och sen på Vaxholm så satte vi oss på Sivs (eller hur var det nu igen :P) Café och tog varsin varm choklad, värsta mysigt (som jag för övrigt sa om ungefär allt jag såg idag..)! Och ja, jag ångrar mig nu att vi inte tog mer kort än vad vi gjorde men här kan ni iaf se en väldigt mysig badplats på Skarpö. Enjoy!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Mäh, tog du inget dopp?

2007-11-05 @ 00:44:38
Postat av: Sandra

Hm, skulle stå Sandra som avsändare på det där alltså.

2007-11-05 @ 00:45:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback