Maja goes Göteborg.

För er som är intresserade av vad jag har för mig på dagarna (om det finns några såna) så håller jag hus i Göteborg sedan igår kväll. Tågresan var inget att minnas men när jag väl kom fram var det värt det. Idag började Sussi och jag dagen på bästa möjliga sätt (efter lite datakrångel ;)) med Grey's Anatomy och tortellini. Sen tog jag 7ans spårvagn till Kortedala och kollade in Anders och mitt gamla hus. Allt såg ut precis som förut. Det gör faktiskt hela stan måste jag säga. Så jag åkte till Gamlestan istället och tänkte att jag skulle vandra omkring där ett bra tag men efter typ 20 min var jag ungefär genomfrusen och tyckte det var ganska omysigt + att jag mest fick ångest över alla postminnen. Fotograferade lite gjorde jag iaf (jag och min kamera, jag vet) men de bilderna får jag lägga upp när jag återkommer till Sthlm isf. Efter det fick det vara nog så då åkte jag in till stan och traskade runt med Arnold över typ hela stan ;P Men det var verkligen jättetrevligt att träffas! Och som avslut tog vi en sväng förbi gamla kära Humanisten där vi faktiskt såg en lärare vi kände igen, mr. Ron Paul, hihi. Nä, nu får det vara nog, tja så länge!

Kommentarer:
Postat av: Anders

Kikade du in i tvättstugan? ahh.. the memories..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback