Måns-mania

Måns var grym! Sjukt het kille det där verkligen. Me like very much. Fast det är förstås ännu bättre när han pratar skånska. Men det var riktigt kul att se Grease sådär och jag gillade speciellt scenen där killarna tog av sig tröjorna och sjöng "Grease Lightning", mhhmmm... Efteråt signerade Måns även sin singel "Cara Mia" och kön ringlade sig milslång med 12-åringar, men där gick faktiskt gränsen. Jag tog några kort och så åkte vi hem, that's it. Så som förvarning för känsliga läsare kan jag ju säga att chansen (risken?) är rätt stor att det kommer upp nåt litet Måns-kort här imorgon. Bara så ni vet...

Kommentarer:
Postat av: Jonas

Skulle verkligen vilja se Måns bröstvårtor... Jäklar! Jag vart dissad av min skjuts ner till sthml. Men jag får ta bussen :) Så det är ju bara att jag bokar.

Postat av: Sandra

Jag funderade på en fin sarkastisk kommentar, men så beslutade jag mig för att vara snäll istället och tacka för varningen så jag kan kolla mellan fingrarna imorgon. ;)

2007-05-07 @ 00:19:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback