Maja&Hanna goes Stureplan.

Då har man varit på releasefest vid Stureplan minsann! Inte helt fel måste jag säga. Vi hade faktiskt en mkt trevlig kväll jag och Hanna även om det kanske blev lite dåligt på mingelfronten. Kändes inte riktigt som man hade så mkt att säga till Anna Book, Christer Björkman, Let's Dance-folket eller Rickard Engfors bara. Måns däremot tog jag mig ett snack med, och vet att jag sagt det förr men det tåls att sägas igen: sjukt het kille det där! Och trevlig var han också! Och duktig på att sjunga, var väldans vackert då han framförde en lugnare version av "Cara Mia" och sedan nya singeln "Work of Art" (som faktiskt är riktigt svängig!). Mm, me like. Mycket välbehövlig kväll var det iaf, är ju inte varje dag man går på sånt där ståhej. Förresten, den som är nyfiken på vad som krävdes för att få gå kan läsa de vinnande bidragen här. Jag avslutar med en bild på, vad jag fått höra idag är, ett mycket fint par, hihi... ;)


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Jag har lite svårt att avgöra vem som ser mest nöjd ut, han eller du. ;)

2007-05-24 @ 22:23:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback