Kravlöst och avtrubbande.

Jag har kommit på att typ den enda musik jag kan lyssna på i det tillstånd jag är i nuförtiden är Måns. No offence Måns, men det är den musik jag har som inte kräver någon direkt hjärnaktivitet. Den bara överröstar smärtan med svängiga toner och för en stund så tänker jag inte lika mycket på hur ont det gör. Det är inga djupa texter som berör eller texter som jag överhuvudtaget kan koppla till allt som händer. Och det är definitivt ingen musik som Du brukade lyssna på och som påminner mig om Dig. Det är skönt, men också lite pinsamt. Fast vid det här laget kan jag väl iofs knappast framstå som en större Måns-nörd.. Ska försöka avstå från det ämnet nu ett tag. Men som sagt  så kräver det inget av mig, och det är skönt då jag heller inte orkar ge av mig själv just nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback