All my words were bound to fail.

En konstig sak hände mig igår. Eller, egentligen hände det två konstiga saker men den andra orkar jag inte ta upp här. En kvinna ringde mig och sa att jag hade vunnit en tävling, på Måns Zelmerlöws hemsida! Haha! Vinsten var att man får gå på hans releasefest imorgon kväll på Laroy vid Stureplan, så det är var Hanna och jag kommer att tillbringa vår onsdagkväll denna vecka. Det är så komiskt att man ju faktiskt inte kan låta bli att skratta lite. Vilket jag iofs verkligen kan behöva just nu.

Här är min
lägenhet förresten. Det råkar inte vara någon som vill köpa den och låta mig bo kvar?


Kommentarer:
Postat av: Nina

http://noje.se.msn.com/manszelmerlow.aspx
Jag tänkte om du inte får nog av honom på onsdag..


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback