Grey's Anatomy in real life!

Tänk, nu har jag legat vaken i sängen sedan kl.8:30 imorse men har ändå inte bloggat en endaste gång! Lazy is my middle name. Nä, men anledningen till dagens stora intresse för sängen är faktiskt magvärk. Var ju hemma i S-vall för begravning i fredags och helgen slutade med att jag tillbringade natten mot igår på sjukhuset. Efter lite smärtstillande, diverse prover och lite dropp så kom de fram till att det iaf inte var något som måste opereras, puh. Så det troligaste är väl nån typ av maginfluensa. Ont som tusan har det gjort iaf, men nu tror (hoppas) jag att det hela är på väg att ge sig av. Man kände sig ju lagom mesig som låg med lite magvärk i en sal där en skulle operera bort gallblåsan, en annan hade njursten och den tredje saknade en tå. Men what to do liksom... Nu när jag inte längre är sjukhusoskuld kan jag iaf konstatera att det hela inte riiiktigt levde upp till den bild jag fått genom Scrubs och Grey's Anatomy. Bristen på McDreamy'sar var nog den största besvikelsen faktiskt.

Lyssnar på:
Irreplaceable - Beyoncé

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback