Detaljerat om helgen.

First up: GRATTIS till Schödda, the one and only, som fyller 22 år idag!

Och för att blogga vidare... Det känns som jag har tänkt blogga så många gånger veckan som gått, men varje gång har det känts alldeles för jobbigt och faktiskt rätt så meningslöst. Så det har inte blivit av. Men jag skulle väl inte vilja påstå att ni missat något direkt.

I helgen har iaf mamma varit och hälsat på, vilket har varit hur mysigt som helst! I fredags tog vi en öl efter jobbet för att sedan avnjuta gudomligt goda italienska pizzor hos Maidie & Bosse (som i helgen bott i Gamla Stan). Igår strosade vi lite på stan och fikade gott. Men det är sjukt vad mkt folk det är som fikar på lördagar i Gamla Stan... Nåja, sedan skulle vi vara lite kulturella så vi tog oss till ett galet blåsigt Liljeholmen där vi tittade Jens Assurs senaste fotoutställning på Färgfabriken där. Utställningen (svårt ord att skriva märker jag) handlade om studentlivet i Umeå, och var ett ganska avskräckande exempel :P Fast åka skidor på tak verkade rätt skoj iofs. Tydligen skulle de iaf ha vernissage där på kvällen så Deportees sprang runt överallt och ställde ordning för sin spelning, excitiiiing... Idag var Hanna och mammsen på Vildmarksmässa i Älvsjö medan jag föredrog att stanna hemma och skura golvet.. Och sen tog vi det bara lugnt och strosade lite i Sumpan samt åt gott på Kolgrillen. Soft helg har det varit med andra ord! Trist såklart när man skiljs åt men till helgen åker Hanna och jag hem så då ses vi igen, även om det ju är under lite mindre glada omständigheter (begravning).

Sådär, då har ni stenkoll på vad jag haft för mig i helgen. Nu ska jag krypa ner och antingen läsa bok eller titta "Heroes". Men med tanke på att jag redan sett tre avsnitt idag så borde jag väl välja det första alternativet... Godnatt.


Lyssnar på:
Show Me What You Got - Jay Z

Kommentarer:
Postat av: Jonas

Tack för grattiset. :) Ett låttips. Kamraterna - Kamrater. Sjukt skön om du inte redan har hört den.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback