Blablabla...

Det blev fotboll hemma i soffan till slut. Jag var rätt trött efter dagens städande av lägenheten så det var ganska skönt ändå. Hannes, Carolina och jag har gjort sjukt fint här till morgondagens (och måndagens) visning. Det är så fint att jag nästan inte vågar vara här, men nu är jag det ändå. Spisen vågar jag dock inte röra efter att Carolina behandlat den som sitt eget barn (inte för att man putsar barn men..). Detta resulterade därför i en baguette till middag, intresseklubben antecknar förstår jag. Skitsamma, fint som tusan är det iaf så vill ni hälsa på mig bör ni passa på under veckan innan det börjar se ut som vanligt igen. I'm just sayin..

Fotbollen då, ja den var ju som den var den. Jag gillar när det händer mycket och när det blir många mål, så jag är väl rätt nöjd måste jag säga. Slapp Zlatan gjorde man ju också + att vi vann till slut, så godkänd underhållning var det helt klart. Snopet för danskarna bara, men så går det när man ska hålla på och göra sig märkvärdig och prata konstigt.

Nu står det dock helt stilla vad jag ska hitta på.. Känns lite småtrist att sova redan nu, jag är inte riktigt på sovhumör. Men jag kommer inte orka kolla en hel film.. That leaves The Wire. Hmm...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback