Resumé Fredag

Och regnet fortsatte.. Tanken var Laakso kl.20:15 igår men Hanna och jag drog oss ordentligt för att ens gå utanför dörren. Så därför underhöll vi oss med lite vin och var nere vid Tuttifruttiscenen lagom för att se en 4-5 låtar. Det räckte. Efter det hann vi med kvällens enda öl (det finns bara inte tid!) innan det var dags för Timbuktu att rocka loss på Stortorget. Grym var han och vi (samt våra ögon) var oerhört tacksamma att han inte hade någon av sina färgglada pyjamaser på sig... Strax före 23 nästan rusade vi ner mot Cirkus ZigZag för att hinna till [ingenting] = sjukt onödig ansträngning då de var en hel halvtimme (!) försenade. Spelningen var iofs riktigt bra men förseningar tar duktigt på mitt humör.. Upplivade blev vi dock sedan av The Hives som var över förväntan! Trodde mer på Sahara Hotnights som var nästan sist ut där vid 01:45, men de var inte lika underhållande som jag hade tänkt. Musiken var bra (för det mesta) men roliga att se på var de inte direkt, eller så var det bara tiden på dygnet och kurret i min mage som försämrade mitt omdöme. I don't know.

Kvällens hetaste:
Pelle Almqvist med några skjortknappar uppknäppta.. Damn!

Kvällens hopp:
När Hanna rätt sent pekade mot himlen och den var helt klar! Lyckan värmde oss för en kort stund. Idag har dock hoppet sjunkit rätt rejält då molnen hopats igen.. Tur att man får så många komplimanger för sin regnjacka ;)

Kvällens sämsta:
Att man inte kan nå någon överhuvudtaget på telefon framåt småtimmarna.

Kvällens just-när-jag-börjat-ge-upp-hoppet:
.. så stötte jag äntligen på Sussi! :)

Kvällens besök:
Schöddas nattserenad utanför mitt fönster kl.03:15, du är skön du, haha! ;)

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Nu väntar jag på resumé av lördagen! ;)

2007-07-29 @ 21:02:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback