Egentligen inte ens värt att läsa..

Idag har vi tillbringat hela dagen i Nordanede och hälsat på moster Karin, mycket mysigt har det varit. Fast jag har varit trött. Jag har svårt att somna nuförtiden.. Då är det iofs skönt att man egentligen inte har någon press på sig att somna, eftersom man inte måste upp på morgonen. Men jag kan ligga typ en timme innan jag väl somnar, och sen drömmer jag alldeles för mkt. Det händer inte jämt, men lite för ofta.

Imorgon hoppas jag på sol- och badväder. Var alldeles för länge sedan sist! Kanske Tranviken om man lyckas övertala mamma och syster... Vi får väl se. Sjukt trist blogg det här blev, jag vet, men jag skyller på att jag är lite sysslolös. Nu börjar dock strax Scrubs. Tja.

Lyssnar på:
Apologize - Timbaland feat. One Republic
Någon gång måste du bli själv - Säkert!

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Jag tror fanimej att jag behöver lite Säkert! Jag är så jävla sur.

2007-08-02 @ 00:09:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback