Dagen efter.

Det blev en blöt kväll igår. Mycket blöt. Varför man nu använder det uttrycket. Vi var ut iaf, det är det jag vill komma fram till, och kul var det! Fullständigt galet, men kul. Man måste väl ha det ibland också.

Idag är jag dock trött. Mycket trött. Men vi har åkt lite båt under dagen iaf, det var mysigt. Jag somnade på stranden på Gistaholmarna, sjukt behagligt måste jag säga. Men nu - vila.

Over and out (flitigt uttryck i Sunnansjö när bror och jag rände runt och lekte med de nyinköpta walkie-talkiesarna).




Syskonen Öberg väntar ut ösregnet.
(försök gärna hitta likheter oss emellan för vi hittar då inga, förutom att vi är rasande snygga..)

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Hm, Hanna ser dreadslös ut. Har hon tappat dom?

2007-07-23 @ 16:49:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback