Back for now.

Jag tänkte blogga igår kväll, men då strejkade tydligen blogg.se (eller så var det något personligt mot mig då jag är en sjukt dålig bloggare nowadays..). Anyhow, så tänkte jag strax hänga på syster, bror och papsi till Sunnansjö några dagar och då kan jag lova att det inte blir mkt bloggat.

Semestertider är det iaf. Har varit i S-vall sedan i torsdags men det känns som jag haft semester typ två veckor redan. Antagligen för att jag hunnit med mer på de senaste dagarna än vad jag brukar få gjort på en hel semesterperiod. Träffat de flesta av mina kära vänner och en rätt stor del av släkten har jag gjort, mycket trevligt. Det är precis sånt som jag vill passa på att göra när jag är ledig, mera mera.

Förhoppningsvis har jag även ordnat boende från när jag måste flytta ur min älskade lägenhet. Jag hoppas bara det blir bra. Orkar inte hålla på mer under semestern, det är nämligen inte särskilt avkopplande att försöka hitta någonstans att bo. Men jag tror det här blir bra.

Nu ska jag packa (och inte glömma senaste numret av Cosmopolitan som innehåller helt galet heta bilder på Måns!). Hejsålänge.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Åh, spännande med nytt boende! Blir nyfiken. :) Hoppas det blir bra.

2007-07-18 @ 20:53:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback