Tjatigt?

Äntligen finns ett riktigt (åtminstone hoppas jag att det är det) avsnitt 11 av Grey's Anatomy att tanka! Som jag har längtat! Det var nästan så längesedan jag såg avsnitt 10 att jag måste se om det innan jag ser det nya. Men det får bli ett projekt (...) för morgondagen då jag ska spendera ikväll med Hanna (som fortfarande är inne på säsong 2). Vi ska dricka vin, titta tv och bara softa. Ska snart gå och möta henne vid ICA för att shoppa lite diverse gott att äta. Later!


Kändisspaning: Hanna och jag såg Ane Brun på gymmet igår. Tyvärr skulle hon inte boxas.

Kommentarer:
Postat av: S

Och jag är löjligt imponerad. ;) Bara för att ni wannabetränar på Söder. :P Tur att hon inte skulle boxas! Tänk om ni hade boxat på henne i nån sväng av cirkelträning typ! Själv har jag inte sett en endaste kändis på mitt gym så jag fick blogga om ett framtida bokprojekt jag ska göra.

2007-01-12 @ 20:17:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback