They showed up and were beautiful.

Idag kom skivorna som Hanna och jag beställde förra helgen! Än så länge har jag därför bara hunnit snabblyssna igenom dem, men de flesta låtar har jag väl egentligen hört förr. Tingsek, NERD, Angie Stone, The Postal Service och [ingenting] var det jag hade beställt. En salig blandning med andra ord. Varvar nu ner med lite Tingsek såhär på kvällskvisten. Han är verkligen hur bra som helst! Längtar efter att få läsa igenom alla hans låttexter...

Kvällen har varit mysig iaf. Fast jag har under kvällens lopp börjat förlora rörligheten i kroppen (boxpass igår ja) och jag fasar verkligen för hur det kommer att kännas imorgon... Då är det tänkt att jag ska städa bort julen och allt damm i lägenheten samt tvätta och stöka på lite.

Wish me luck...


Lyssnar på:
Wish I Didn't Miss You - Angie Stone
Follow Me Down - Tingsek

Kommentarer:
Postat av: Nina

Wish I Didn't Miss You - Angie Stone
Mycket bra! En av Ninas all time favorite songs!

Postat av: S.

Det är härligt med nya skivor... Fick hem sådana i torsdags jag. :)

2007-01-14 @ 18:12:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback