Inbillad stress.

Snart tänkte jag kika på "Kommissarie Lynley" på TV. Men grejen med brittiska deckare är ju att någon reklampaus finns det ju aldrig. Vanligtvis är detta en mkt bra sak (saknaden av reklam alltså) men just nu känner jag mig liite stressad. Måste hänga tvätt, skala apelsin och, som ni märker, blogga innan. Faast.. nu när jag tänker efter bör det ju faktiskt inte vara några som helst problem.. hm.. Never mind. Brittisk deckare coming up iaf, med lite naturgodis och ett stycke apelsin till.

Förutom kvällens storslagna TV-planer tänkte jag också berätta att jag igår äntligen fixade en telefon. Så nu kan man ringa hem till mig! Om man nu är så VIP att man faktiskt får numret dvs.

Som avslutning kommer här en bild på mina älsklingar till tofflor! (som är ungefär det enda jag fyndat på årets rea..) Love them!

Tofflor


Lyssnar på:
Shake the Disease - Tingsek
World Of Its Own - Tingsek
Proud To Be Part Of These Days - Tingsek

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Söta!

2007-01-04 @ 18:55:36
Postat av: John

söta tofflor indeed...

2007-01-06 @ 00:53:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback