Maja goes streetstyle...

Tack för alla fina kommentarer. Det värmer att ni bryr er.

Idag har Hanna och jag promenerat rätt långt i Sumpantrakterna. På hemvägen bestämde vi oss för att ta en välförtjänt öl så vi traskade in på Bishops Arms. Jag fick sedan för mig att det skulle vara en kul grej att spela jättepackad när vi gick därifrån så jag låtsades vingla ut på gatan. Vad jag däremot inte hade planerat var lösgrus på is så strax därefter låg jag på gatan istället. Den rökande mannen utanför Bishops Arms tittade skeptiskt på mig. Så så jäkla kul var det inte att spela fyller, och skitig blev jag också. Men Hanna fick sig ett mer än gott skratt... När vi lite senare kom hem till henne gjorde vi supergod paj med lax, spenat och fetaost, mumma! Vi kikade även Melodifestivalen, som gick precis som jag ville för en gångs skull (inte för att jag blir ledsen om det inte gör det men..). Men nu är jag iaf back in Trångsund igen och ska strax krypa ner med Grey's Anatomy. Det var ju sjukaste slutet på förra avsnittet så det ska verkligen bli spännande nu..!

Fast det är sjukt trist att sova ensam.

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Men man kan bre ut sig skitmycket, och det är ju hur underbart somhelst om man tänker efter!

2007-02-18 @ 01:44:15
Postat av: SysterYster

Sitter fortfarande och skrattar...du såg så jävla rolig ut!! ;)

2007-02-18 @ 12:52:05
Postat av: Sandra

Du Maja, jag var in på Anis MySpace idag och då såg jag att just gamla The Waiting Song låg uppe! Helt otippat, av alla jävla låtar hon gjort! :) Gå in och lyssna om du vill www.myspace.com/andifranco

2007-02-18 @ 13:09:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback