Everything looks perfect from far away.

Tänk vad mycket bättre en söndag kan kännas om man bara gör något med den?! Idag vaknade jag iofs 11:30 så dagen blev kanske inte jättelång.. Men sen åkte jag in och tränade en sväng och det gör så mycket, jag mår betydligt bättre av det. Imorgon kommer jag dessutom få lappar på ryggen (allergitest) och får sedan inte svettas (eller duscha ryggen) på en vecka, så det var lite sista chansen att träna.. Ser inte riktigt fram emot det där testet måste jag säga.. Fast utslagen har börjat visa sig igen så lappar är väl en bra sak, I guess. Men jobbigt känns det hur som helst! Nu ska jag göra fruktsallad till One Tree Hill.

Lyssnar på:
This Modern Love - Bloc Party


Kommentarer:
Postat av: Jonas

Jag tror nästan att jag har det för bra :) Jag ska se timbuktu på torsdag jag. Woho! Här är det med min bästa Maja? Jag kommer nog inte hem nått till Sundsvall förns maj. Har inte så mkt att hämta i den gråa staden. Så jag väntar till våren.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback