Den tunga bördan..

Ikväll har Hanna och jag kollat det Grey's Anatomy som var i tisdags, så nu vet hon äntligen också att Denny dog! Sorgligt som tusan var det men det känns skönt att inte behöva bära den hemligheten på mina axlar längre. Damn right I take it seriously! Fast det finns ju fortfarande så mycket hon inte vet om, det lilla livet.. håhå jaja. Och imorgon är det äntligen fredag och helg (för att byta ämne lite). Love it! Då vill jag mysa och på lördag vill jag inflyttningsfesta! Tur för mig att jag faktiskt ska göra bådeoch då ;) Tihi.

Lyssnar på:
Chasing Cars - Snow Patrol


Kommentarer:
Postat av: Fredrik

Hej. jag är ett gammalt tigerlou-fan som nu försöker skramla ihop så många av hans gamla låtar som möjligt! jag gjorde en sökning på "music by em" och fann att du kanske kan tänkas ha en skiva med dom? detta är säkert en dum fråga, men skulle det på något sätt finnas en chans att köpa den musiken/skivorna av dig då den inte går å få tag på? vore tacksam över svar hur som helst.

Mvh Fredrik

2007-02-09 @ 01:48:09
Postat av: Fredrik

[email protected]

2007-02-09 @ 01:49:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback