Söderbönan goes förort.

Varför lyckas jag alltid hitta det sorgliga i saker!? Eller alltid kanske var att ta i.. Men idag har jag flyttat ut ur mitt rum på Söder. Jättsmidigt har det gått och Nisse var verkligen en klippa men nu tycker jag ändå att det känns en gnutta sorgligt. Det tyckte jag inte alls förut, imorse. Det är ju iofs den absolut minst sorgliga flytten av alla jag varit med om men det var ändå en speciell period i mitt liv som jag bodde där. Fast så är det väl kanske alltid. Jag hittar alltid nåt speciellt med mina perioder i livet. Konstigt känns det iaf. Men Hanna har väldigt julmysigt här i Sumpan så det känns ju bra. Borde väl ta och få lite ordning på alla saker jag släpat hit men jag tror det får bli efter One Tree Hill faktiskt. Jag känner mig lite för trött för det nu och en smula nere.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback