Utflyttningsfest.

Ikväll har mamma, Hanna, Nina och Carolina varit här. Supertrevligt har det varit! Vi har ätit pizza, druckit vin, pratat m.m. Väldigt soft kväll med andra ord! Kom även på att idag var sista dagen jag åkte från Trångsund till jobbet .. From måndag kommer jag kunna promenera till Gamla Stan. Helt otroligt. Jag som hela mitt liv varit van vid att måsta åka iaf 20-30 min buss/spårvagn/t-bana/pendeltåg för att komma till jobb/skola. Det kommer nog ta ett tag att vänja sig vid att bo så sjukt centralt, men bra som fan lär det bli! Kan inte tänka mig annat. Kommer dock sakna min fiiina, fiiina lägenhet såklart. Men sånt är livet, saker och ting förändras och det är bara att anpassa sig. Bra kommer det iaf bli, som sagt. You'll se.

Lyssnar på:
Umbrella - Rihanna
Mamacita - Collie Buddz
Hate That I Love You - Rihanna feat. Ne-Yo
Love is Wicked - Brick and Lace
Way I Are - Timbaland feat. Keri Hilson & D.O.E
Because of You - Ne-Yo
Apologize - Timbaland feat. One Republic

Kommentarer:
Postat av: Charlotte

låter trevligt =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback