Rubrik.

Idag har jag fetbränt mig. Eller det kanske var en lätt överdrift. Men tidigare idag när Hanna påstod att jag hade bränt mig protesterade jag riktigt högljutt (ett och annat hånskratt infann sig också ja..). Nyss insåg jag dock att hon nog har rätt.. eller så går jag bara omkring och är undermedvetet konstant generad för något. Hursomhelst så hoppas jag att det har lagt sig lite tills imorrn, då ska jag testa den här grejen som kallas solskyddsfaktor..

Är trött ovanligt tidigt ikväll, särskilt med tanke på att jag sov länge och väldigt gott inatt. Tanken var att jag skulle ut och springa ikväll men sedan vinkade vi av plastsyster som tidigt imorrn bitti åker till Chicago och blir där ett år, efter det var det som att krafterna rann ur mig.
Saknar dig redan..!

 
Annis och jag 2005 samt våra snygga rumpor samma år ;)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback