Mysteriet med smeknamnen

Blev aldrig att jag förklarade smeknamnen i förrförra bloggen häromdagen, hade tänkt göra det med tanke på de ändlösa funderingarna i kommentarerna. Egentligen var det faktiskt inte roligare än som så att Lisa (aka Fine-ass Killa) och jag var på Coppers och drack vad som skulle ha varit typ en-två öl men vad som blev mer eftersom vi inte vet hur man bara "tar en öl". På storbildskärmarna visades MTV och så kunde man smsa in sitt namn så fick man ett eget gangstanamn. That's it och så jävla roligt var det, haha! Jag skrattade åt det i flera dagar faktiskt. Hell, jag skrattar åt det än!


Lyssnar på:
Min kära vän Ninas kloka ord
Because of You - Ne-Yo

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Ja du vet, man har inte roligare än man gör sig!

2007-08-17 @ 01:12:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback