Lovely.

Jaha, så igår var man ut igen. Denna gång med Lisa och det blev O'Learys för hela slanten, det är nästan så de borde börja känna igen mig snart. Igår sa iofs vakten "Välkommen Maja", visserligen efter att han tittat på mitt körkort men man vet ju aldrig... Sjukt kul kväll blev det till slut, iaf efter Lisas krav på en shot och en öl som ett bevis på min kärlek för henne ;) Natten var inte heller helt fel, trots att man blev uppsläpad kl.7:45.. :P This is a crazy summer I tell ya. Men jag klagar inte det minsta.

Idag har Hanna och jag traskat runt lite på stan. Ett ställe som jag däremot utan tvekan är stammis på nu är iaf Ögats optik. Har ränt där i två dagar nu och lånat hem glasögon och haft mig. Just nu har jag ett par svarta bågar från Gina Tricot (ja de gör tydligen glasögon också?) på mig. Me like. Inte helt omöjligt att de blir mitt slutgiltiga val faktiskt.. Exciting värre jag vet. Vi var även på själva affären Gina och shoppade loss. Det slutade med att jag faktiskt köpte allt som jag hade tagit med mig in i provrummet (!). Två t-shirts, en kofta, ett armband och ett halsband blev det. Så kan det gå!

Bästa bakismaten: Köttfärssås och spaghetti.
Bästa bakisdrycken: Fanta.

Lyssnar på:
Lika barn avvika bäst - Timbuktu
Apologize - Timbaland feat. One Republic
Karmakontot - Timbuktu

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback