Maja och magen - dagen efter

Idag mår jag bra, precis som dagen efter förra gången jag hade ont. Skumt. Men de tio timmar jag fick sova nu när jag inte skulle upp idag gjorde nog sitt skulle jag tro. Idag har tiden gått lite fortare än igår iaf i och med att jag kan vara uppe och greja på lite. Jag har städat ungefär hela dagen faktiskt.. och rensat avlopp för första gången i mitt liv! Om det sen gav nåt resultat och jag slipper få en pool i badrummet varje gång jag duschar, det återstår att se. Men rent och fint är det iaf i min lägenhet nu, det känns skönt. Nu tänkte jag däremot vila lite och kika avsnitt fyra av The Wire som jag på inrådan från Nisse började kolla på igår. Riktigt bra är det faktiskt! Jag är väl en liten kriminalserienörd jag...


Lyssnar på:
Egoflow - Tingsek
Fair - Remy Zero
Upgrade You - Beyoncé feat. Jay-Z

Kommentarer:
Postat av: Nina

Åhh, The Wire är mycket bra! Såg några avsnitt av det nu i påskas när jag var hos David, me like!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback