Bättre sent än aldrig..?

Idag känns det bättre. Hanna och jag har varit på stan, lite shopping förbättrar alltid humöret. Ett par mysbyxor, en kjol och ny parfym blev det, mycket trevligt.

I torsdags var ju Hanna och jag på Tingsek på Debaser Medis även. För andra gången i år. Alla höga förväntningar som jag hade på den förra spelningen uppfylldes i torsdags. Förra gången blev jag så sjukt besviken men denna gång var det magiskt. Jag förlåter dig för förra gången Magnus Tingsek. Man kunde varken sluta le eller dansa på spelningen i torsdags, helt galet bra var det! Och därmed (tror jag iaf) att den där listan jag skulle göra (för ungefär tusen år sedan) över de fyra bästa konserterna man varit på är klar. Utan någon speciell ordning:

Hanson på Annexet (April 05)
Tiger Lou på Pustervik (November 05)
Anna Ternheim på Rival (Oktober 06)
Tingsek på Debaser Medis (April 07)

That's it. Något säger mig dock att Moneybrother borde klämts in där nånstans menmen...

Lyssnar på:
Last Party - Fibes, oh, fibes!
Shake The Disease - Tingsek

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback