Back in bed.

Ojdå. Vad längesedan jag skrev. Egentligen har jag nog haft hur mycket som helst jag skulle kunnat blogga om, men av nån anledning har det inte blivit av. Jag tycker det är hur kul som helst att läsa andras bloggar men jag kan inte tänka mig att nån skulle vara intresserad av vad som står här. Där har vi väl kanske anledningen. Som vanligt.

Idag ligger jag iaf hemma med magont igen, tredje gången på två veckor. Nånting står ju inte helt rätt till kan man tycka. Pisstråkigt är det iaf. Redan. Och det kändes helt galet trist att ligga kvar här hemma när Nisse gick till jobbet för.. mindre än en timme sen!? Uuuh vad långsamt tiden går!

Kommentarer:
Postat av: Birgitta

Hej Maja!
Hamnade av en slump på din blogg när jag sökte sko-inlägg i H-sand. Var i hela friden hittar man det? Tacksam för tips och få höra om dina skolinlägg hjälpte dig (då är det ju värt 1200:-), du har ju fått min mail-adress.
Mvh Birgitta
(Inget hände så jag försöker skicka en gång till)

2007-04-12 @ 19:51:02
Postat av: Birgitta

Hej Maja!
Hamnade av en slump på din blogg när jag sökte sko-inlägg i H-sand. Var i hela friden hittar man det? Tacksam för tips och få höra om dina skolinlägg hjälpte dig (då är det ju värt 1200:-), du har ju fått min mail-adress.
Mvh Birgitta

2007-04-12 @ 19:52:31
Postat av: Sandra

Jag har ju kollat efter uppdateringar typ dagligen på min lilla bloggrunda. ;) Fast det kanske säger mer om mig haha. Låter inte bra med magont i alla fall. Magkatarr kanske?

2007-04-12 @ 21:31:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback