Sjuk mes.

Idag är jag hemma från jobbet. Sjuk. Det är sämst. Man orkar ju inte göra nåt, bara ligga i sängen och ha tråkigt. Och tiden går så låångsamt. Vaknade redan vid 7 eftersom jag somnade vid 19-tiden igår kväll. Sedan dess har jag tittat på Grey's Anatomy, som var sjukt bra såklart, samt ett CSI-avsnitt. Men klockan är ändå inte ens 9:30! Nyss gjorde jag dessutom misstaget att gå upp och kolla mig i spegeln. God damnit. Det fick mig inte att må bättre om man säger så.. Jag vill bli frisk så jag kan börja träna och åtminstone försöka få någon slags ordning på mitt liv igen. Allt känns som en enda stor röra. Och jag som är van vid ordning och reda..

Dessutom känner jag mig så jävla klen när jag är hemma från jobbet. Mes-Maja.

Kommentarer:
Postat av: Ante

Det är nog bra att du är hemma och tar igen dig idag. Du har ju varit sjuk ett tag nu! Ta det lugnt och krya på dig idag!
Puss o kram!

2006-09-26 @ 10:36:09
Postat av: Jonas

Du är inte lika mesig som mig. Om det är till någon tröst :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback