I shot my heart.

Varför ska det ta så lång tid att tanka ett endaste litet avsnitt av Grey's Anatomy? Jag har ju inget tålamod. Igår kväll såg jag klart säsong 2 och sen måste man ju bara ha mer. Mer, mer, mer. Det finns nog kanske ingen bättre serie än Grey's Anatomy, faktiskt. Skäms om du inte sett den än!

Ane Brun var väldans bra igår, fast tiden gick fort. Kanske just för att hon var så bra. Hanna och jag fick sitta ihop ändå och det var skönt att bara sitta där i mörkret och lyssna och njuta. Fast det är klart att minnena stundtals hann ikapp mig.

Jag tror förresten att jag måste köpa den där tv'n jag önskade mig i födelsedagspresent. Det har börjat bli en tvångstanke.. + att jag ju faktiskt kommer att behöva en tv när jag flyttar. Men vi får väl se.


I shot my heart to let you go
I shot it down for you but you don't know
I let my soul grow cold
And it's all, it's all I could..

Kommentarer:
Postat av: Anna Maja

Jag har totalt missat Grey's Anatomy!! Du kanske kan bränna serien på en dvd och skicka den till mig, så får jag också uppleva denna underbara serie :P Jaaa!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback