Soft tisdagskväll.

Just nu sitter Hanna och jag här vid fönstret och myser. Jag surfar lite, hon pratar med mamma i telefonen, jag löser lite sudoku, vi äter lite vindruvor. Det är soft, man kan behöva nån sån här kväll då och då. Inge Gilmore Girls är det ikväll heller, fast jag har fått en Hanson-dvd med posten som jag kan kika på.. Hihi. Fast det ska jag nog inte göra. Jag ska däremot ta och duscha snart för imorgon är det dags för fotografering på förskolan! Exciting värre. Jag brukar kolla på såna där kort från förskolan då och då och nu ska jag själv vara med på ett, som fröken! Det ska minst sagt bli spännande. Igår köpte jag förresten vit skokräm och fräschade upp mina Nike's lite, jättefina blev de! 45:- för skokräm istället för 600:- för nya skor  - så nu är skokrämen min nya bästa vän typ :)


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Hehe, jag kommer ihåg -98 när jag jobbade på Kyrkskolan och fick vara med i katalogen. Kändes väldigt skumt. Tror jag sett bilden en gång och jag undrar om det inte var i en katalog du hade. :P

2006-10-10 @ 19:56:12
Postat av: Anna Maja

Jag har också varit med på ett dagis kort! Det var lite strange. Tänk om en massa år när ungarna kollar på sina gamla kort och så sitter jag där, haha!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback